şu anda gerçekleşen durumdur. 5 senedir izmirdeyim ve bu gördüğüm ikinci kar yağışı.
edit: evka-4'te adamakıllı kar yağıyor. diğer yerleri bilmiyorum. senin orada yağmıyor diye ben yalan söylemiş olmuyorum.
edit 2: evka-4, emin olun sizin o keko mahallelerinizden 10000 kat daha çok yakışıyor izmir'e. şimdi siktirin gidin.
17.01.2021 · 49. sıra
ourgodgivenrighttobeararms
16.01.2021 15:14 ~ 19:19