ıbb önünde nöbet tutan yavşaklar varmış, 500 senedir neredeydiniz lan? hadi 25 yıldır neredeydiniz? akp iyi mi bakıyordu atlara? bir başkan geliyor ve bu kadar kısa süre içinde çözüyor. probleminiz ne sizin amk?
ayrica bu mafyatik tipleri dolmuşçu yapmamış al paranı sgit demiştir imamoğlu. başkaları olsaydı elektrikli taşıma araç plakası satardı üstüne bu yamyamlara
18.01.2020 · 41. sıra
radikalherif
17.01.2020 00:02