babam 65 yaş üstü. bir iki hafta önce sabah kapımız çalındı. bir baktık ki 3 4 tane araba. içlerinden sürüyle adam çıkıyor. biri jandarma aracıydı. 6 7 jandarma çıktı içinden. resmen etrafımız sarıldı. korktum dedim noluyor ?? tutuklanacağız falan sandım. ben pencereden izliyorum olanları. babamın etrafında fır dönüyorlar adamlar. en son dediler ki bir tane de video alacağız. neyse en sonunda gittiler 3 araç ve 15 kişi...
babam içeri girdi elinde minicik bir poşet. meğer bu kadar tantana imzalı iki maske ve bir adet kolonya içnmiş.
sanırım bu maskeler bir tek bizim eve dağıtıldı. o kadar kalabaliğin, kutlamanın, video çekimlerinin başka bir açıklaması olamaz.
16.04.2020 · 20. sıra
pikap
15.04.2020 10:30