şehir dışından kaç tane arkadaşım geldi izmir e. hepsi metroda aynı şeyi söyledi. metronuz sallanıyor dümdüz gitmiyor vs diye.
ben ilk defa ray kaynaklı kaza olduğunu duydum izmirde ama bakımlarının yapılmadığına emindim çünkü sürekli arıza veriyordu metro ve arkadaşlarım dedikten sonra cidden metroların sallana sallana gittiğini farkettim.
izbanda da oluyor bazen bu durum.
herkese geçmiş olsun.
kısaca tek bir işiniz var düzgün yapacağınız, onu da yapamıyorsunuz aluminyum.
17.11.2023 · 46. sıra
kingosteak
16.11.2023 12:55