rezillik der.
bunu ben derim, halk der... sen sağlık bakanısın amk! önemli olan senin ne dediğin...
“virüs kontrol altına alındı” diye naralar atan sizdiniz. virüs değil, halkı kontrol altına almanız mı gerekiyordu acaba, hı?
serbestlik tantanası ile bir çuval inciri berbat ettiniz, şimdi de kime laf soktuğu belli olmayan twitler atıyorsunuz.
işte ben buna rezillik derim.
17.06.2020 · 48. sıra
chessboard
16.06.2020 08:45 ~ 09:05