Sık geçen başlıklar

16 haziran 2019 anadolu ajansı açıklaması 1

ekşi'de gör
kazananı yani %100 ü bildirmeyi ysk ya bırakıyorlarsa istanbul haricindeki onlarca şehirde neden %100 verildi?

eski seçimlere gitmiyorum. bunu ilk defa gördük. "bu yeni prosedür" filan derler diye aynı seçimde iki farklı uygulamalarını soruyorum...