kazananı yani %100 ü bildirmeyi ysk ya bırakıyorlarsa istanbul haricindeki onlarca şehirde neden %100 verildi?
eski seçimlere gitmiyorum. bunu ilk defa gördük. "bu yeni prosedür" filan derler diye aynı seçimde iki farklı uygulamalarını soruyorum...
18.06.2019 · 29. sıra
miki hiir
17.06.2019 00:03