bir önceki cümlesinde tüm dünya, batı vs erdoğan’ın karşısında diyor (olumsuz bir durumu ifade ediyor)
sonraki cümlesinde esad batıya karşı dimdik durdu onların kuklası olsaydı alkışlanırdı diyor.
eeee bizim reis doğru mu yapıyor abla?
18.10.2019 · 46. sıra
ultrags
17.10.2019 00:32 ~ 00:33