dünyanın en ilginç yayınlarından biri olmaktadır.
maçı stüdyodan izleyen taraftarlardan biri, "sevinmek için çok sebebimiz var illa galip gelmemize gerek yok, mesela ısıtmalı bi' stadımız var" ifadesini kullandı.
(bkz: fenerbahçe ne güzel lan sıcacık)
link
17.10.2016 · 6. sıra
kasar yaza
18:31