türkiye'de okumak ve çalışmak iyice anlamsızlaştı. asgari ücretli, ucuz işçi tek tip toplum hedefliyorlar.
bu artışa sakın sevinmeyin, minnet duymayın bu aldığınız para 4-5 ay sonra hiç bir şey ifade etmeyecek. para kazandığınızı sanıp hiç bir şey satın alamayacaksınız.
2021 yılına göre mevcut kur ile 100 dolar fakirleştiniz bunun bilincinde olun.
edit: birisi mesaj yoluyla neden dolar ile kıyaslıyorsun diyip bir de küfür etmiş. bir insan halen bu soruyu nasıl sorabilir? yahu tükettiğin her şeyin girdisi döviz be arkadaş. hadi bütün aramalları türkiye'den buldun diyelim, ulan onların işlenip nihai ürün olması için harcadığın elektriğin girdisi döviz.
yeter cidden. hadi eğitimi, kitap okumayı geçtim internete erişebilen bir insan bu kadar cahil olamaz.
17.12.2021 · 12. sıra
ailenizin ferdi tayfur
16.12.2021 16:00 ~ 17:58