bizim gibi enflasyonist ortamda normal olandır. tl'nin değersizleştiği bir ortamda, özellikle dövizi olan zengin lükse daha kolay ulaşabilir.
uzatmak istemiyorum ama kısaca bizim gibi ekonomiler, zenginin daha da zengin olmasına yol açar..
lüks araç alımı artsa da, aynı oranda da orta gelir grubunun temel ihtiyaçlara daha da zor ulaştığı gözlemlenir.
kısaca, ekonomi kötü ise bu ne amk diye açtığın başlığın bir anlamı yok güzel kardeşim..
17.08.2023 · 28. sıra
goarrk
16.08.2023 10:37