konunun fenerbahçe'yle ilgili olduğunu sananlar var. konu aynı pozisyona verilen 180 derecelik cevaplarla ilgili sevgili sığırlar. fenerin lehine verilen karar haksız demiyor kimse. o haklıyken aynı pozisyonda bizim hakkımız niye yeniyor diyor. bunu da anlamıyorsanız hakikaten düşük zekalısınız.
edit: ek bir bilgi daha vereyim, 2 maçta da var'daki hakem aynı. aynı hakem aynı pozisyona 2 farklı yorum yapıyor. çünkü bu kırmızı kart pozisyonu yani var'daki hakemin müdahil olabileceği bir pozisyon. yani kural kitabındakini 2 farklı şekilde yorumlayan hakem yok, sadece beşiktaş aleyhine yorumlayan ahlaksızlar var.
17.08.2022 · 24. sıra
ctdersenbakarim
16.08.2022 00:47 ~ 09:07