Sık geçen başlıklar

16 ağustos 2021 aile hekimleri grevi 1

ekşi'de gör
valla hastanelerin hali pratisyen ve uzmanların maaşı ve çalışma koşullarıyla ;aile hekimlerinin çalışma koşullarını ve maaşlarını karşılaştırınca kesinlikle hak veremediğim bi eylemdir. sahada canla başla mücadele eden meslektaşlarıyla taşak geçmektir bu.
hekim bir arkadaşın ricası üzerine paylaşıyorum.
merhaba mesajımı yazdığınız entrye eklerseniz sevinirim. acilde pratisyen hekimim yeri geldi 300 hasta baktım yeri geldi kahvaltı yapmadan gittiğim nöbette ilk lokmamı gece 2 de yedim. ilçedeki aile hekimleri aralarında offlaşıp haftada 3 gün çalışarak ve çalıştığı günde baktığı hasta sayısı 10-15 i geçmezken benim maaşımın 3 katını kazandılar. merkezde olanlar da benden 3-4 bin fazla kazanıyordu. biz hakkımızı arayamayız çünkü aciller çalışmasa ülkede kaos olur ve bunun vebalini çekmek istemez kimse. ama zaten iş koşulları rahat olan bir grup böyle yapınca şahsıma karşı küfredilmiş gibi hissettim. çünkü kimse biz ağır şartlar altında çalışırken ve hakettiğimiz maaşı alamazken ses çıkarmadı, kendi rahatları yerindeyken kimse acildeki doktor benim meslektaşım demedi.

dedi ve ekliyorum acillerin grev hakkı hukuken zaten mümkün değil.