Sık geçen başlıklar

16 şubat 2018 talisca'ya verilen sarı kart 1

ekşi'de gör
alper ulusoy acemiligi.

lan tamam pepe ve taliscaya kart vermek için maça çıkartilmişsin da bu kadar göze sokulur mu??

bu nasi amatörlük.

bak üstatlarindan öğren biraz. bu iş şöyle yapilir, önce hedef oyuncuya yapilan hicbir faule düdük çalmayacaksin. hatta bazi muallak pozisyonlarda 1-2 kez alehine duduk calacaksin. adam iyice delirecek.

6-7nci faulden sonra talisca artik sinirlerine hakim olamayip gidip rakibe diklenince hoop cikarcaksin sarıyı direkt.

boylece tum kamuoyu hakem hakli, talisca sinirlenmemeliydi diyecek.

cuneyt, bülent gibi zeki hakemler boyle yapiyor yillardir. bu yuzden beşiktaş ligin en pozitif ve faulsuz futbolunu oynadigi halde ligin en fazla kart goren takimlarindan biri oluyor yillardir. cunku kartlarin %90 i itiraz ya da 6-7 faulden sonra sinirlenip yapilan kontra fauller.

sen napiyorsun?? göstere göstere 2 metre onundeki faulde taliscaya kart verip rezil oluyorsun.

amatör herif ya:) biraz üstatlarindan bu işler nasi yapilir öğren.