Sık geçen başlıklar

15 temmuz'da ben de nöbetteyim 1

ekşi'de gör
lan ülkenin başbakanı yardım almadan "eğitim öğretim" yazamıyor, siz tabanın dahi anlamındaki bağlacına takmışsınız.

beklentileri o kadar da yüksek tutmayın lan, gözlerim yaşardı.

(bkz: iyi nöbetler)