lan ülkenin başbakanı yardım almadan "eğitim öğretim" yazamıyor, siz tabanın dahi anlamındaki bağlacına takmışsınız.
beklentileri o kadar da yüksek tutmayın lan, gözlerim yaşardı.
(bkz: iyi nöbetler)
09.07.2017 · 27. sıra
culsuz banker bilo
08.07.2017 00:48 ~ 00:49