Sık geçen başlıklar

15 temmuz tiyatrosu 1

ekşi'de gör
her noktasıyla şaibeli ve kurmaca olduğuna inandığım tiyatrodur. yıllar yıllar sonra belki bu işin içinde kimler var, ne, neden, nasıl olmuş göreceğiz. tüm devlet erkanın böylesine bir kalkışmadan haberi olmaması, askerlerin ankarayı bombalaması, yaşanan bir yığın abes olay yüzünden her zaman şaibeli kalacaktır.

edit: özelden küfür eden kuşbeyinlilere bunun tiyatro olduğunu ispatlamaya çalışmayacağım. azıcık beyni olan bu işte bir boklar döndüğünü anlar.
edit 2: burada fetöyü aklamaya çalışmıyorum. fetö, hükümet ve diğer tüm din tüccarları bu ülkenin kanseridir, virüsüdür. kim kimi kullandı, olaylar nasıl bu hale geldi? kim kurguladı. bunlar yakın zamanda ortaya çıkacak.