Sık geçen başlıklar

15 sene boyunca tv'de her gün rte'yi görmek 1

ekşi'de gör
kanal degistirerek gormezden gelinebilecek durum. hatta bence hic tv falan açmayarak . misal , ben sadece belgesel kanallarını açıyorum. tabi arada, "eyy fil!! ey aslan sen kendini kim sanıyorsun?" diye araya girecek diye endişe duymuyor değilim.