şu her molada reklama gitme kararını kim almışsa, kim uyguluyorsa, kim böyle bişey yapalım diye fikir ürettiyse kısaca bu konuda kimin emeği varsa hepsi gerizekalıdır. 3 lira reklam geliri için seyir zevkimizin içine ediyorlar.
buraya reklam verenlerin ürünleri almayacağım aldırmayacağım. bu da andım olsun
16.05.2024 · 6. sıra
ne kadar tuhaf
15.05.2024 21:51