hissettiklerime kendim cümle kuramadım…
kısa ama çok şey anlatan dev bir alıntı yapayım.
“aslında insanı en çok acıtan şey; hayal kırıklıkları değil yaşanması mümkünken yaşayamadığı mutluluklardır.”
(bkz: dostoyevski)
16.05.2023 · 3. sıra
gidiyorumbak
15.05.2023 06:36