iyi de neden gs bjk derbisi? neden süper lig maçları denmiyor da bu maçtan bahsediliyor sadece? bu beşiktaşlılar son bir haftadır bir acayip davranıyorlar, sakin olun arkadaşlar.
edit: (bkz: 12 mart 2020 maçların seyircisiz oynanma kararı)
olması gereken oldu. hala bu maç üzerinden gündem yaratanların anlayamadığı şey buydu. ya toptan seyircisiz olur ya da olmaz.
13.03.2020 · 14. sıra
fevki lugat
12.03.2020 09:32 ~ 20:18