Sık geçen başlıklar

15 mart 2020 gs bjk maçının seyircisiz oynanması 1

ekşi'de gör
iyi de neden gs bjk derbisi? neden süper lig maçları denmiyor da bu maçtan bahsediliyor sadece? bu beşiktaşlılar son bir haftadır bir acayip davranıyorlar, sakin olun arkadaşlar.

edit: (bkz: 12 mart 2020 maçların seyircisiz oynanma kararı)
olması gereken oldu. hala bu maç üzerinden gündem yaratanların anlayamadığı şey buydu. ya toptan seyircisiz olur ya da olmaz.