penaltı verilince izleyici olarak ben utandım, çok matah bir şey yapmış gibi mağrur mağrur dikiliyor bir de gevşek!
zaten öbür yan hakem de ağzını yaya yaya sakız çiğniyor, ona da ayrı tav oldum.
yazık ettiler milan'a :(
17.03.2018 · 45. sıra
black eyed witch
16.03.2018 00:01