oğlum bu istanbul taksiciler odasının nasıl bir lobisi nasıl bir gücü var hakikaten ilginç. adamlar ibb'den tut uber vb. teknoloji şirketlerine, hadi hepsini geçtim 15 20 milyon istanbullunun konforlu ulaşım hakkına taş koyup da nasıl hala bunlara müsamaha gösteriliyor anlamıyorum. millet ittifakı ile bu sıkıntıların bir günde çözüleceğini umuyorum.
edit: yazım yanlışı.
16.11.2022 · 14. sıra
biyax
15.11.2022 17:10 ~ 17:50