Sık geçen başlıklar

15 kasım 2022 öğretmen maaşı rezaleti 2

ekşi'de gör
ilkokul mezunu bir bekçiden daha düşük olan maaş, elbette rezalettir. bu maaşa fazla diyenlere de söyleyecek sözüm yok. eskiden cahiller " ben cahilim, bilmem" derdi. şimdi ise cahiller her konuda fikir beyan eder durumda. bu yüzden mesajları okumadığımı bildirerek herkese iyi uykular dilerim.
öncelikle sözlükte öğretmen nefreti olan arkadaşlara seslenmek istiyorum. yeter artık, birbirimize nefret kusmayı ne zaman bırakacağız ? daha ne kadar birbirimize düşüp ayrı ayrı sömürüleceğiz ?

yarın itibarıyla tarafıma ödenecek olan maaş şu şekildedir.

görsel

şimdi soruyorum size bu rezalet değildir de nedir ? bir öğretmen nasıl olur da bu maaş ile verimli olabilir ? kira, market, ısınma, giyinme, mutfak hangisine yetecek bu para ?

edit: lütfen ek ders muhabbeti açmayın 19 saat dersim var.