tam (bkz: ayna) izlerken kanal gitti. "noluyo ya, uyduda mı sorun var yoksa acaba kanal mı kapatıldı" diye düşünürken başlığı gördüm.
şimdi biz ayna izleyemeyecek miyiz ya. ama izliyordum ben. fethullah falan bana ne ben ayna izlemek istiyorum. herkes avrupa gezerken o adını bile duymadığım ülkelere gidiyordu hep. çok mutsuzum şu an öf.
15.11.2015 · 23. sıra
mal de l amor
15.11.2015 00:12 ~ 00:13