bu boşnaklar rasim’e taktıkları kadar sırplara taksalardı bu durumda olmazlardı amk.
salın bi artık ya..
edit: ayrıca bu hido denilen zat sırf yalakalık olsun diye çetnik selamı vermedi mi?
16.09.2020 · 35. sıra
tourist eomer
15.09.2020 14:04 ~ 15:04