valla bravo.
adamlar haklarını söke söke alıyor. ilk zamanlar kendi içlerinde sağ-sol gruplaşmalar olsa da kısa sürede aştılar. başörtülüsünden, komünistine tam bir dayanışma sergilediler. mali haklarını aldılar. şimdi çalışma şartları için mücadele veriyorlar. keşke dangalak yorumlar yapmak yerine, her sektör bu tavrı gösterebilse.
15.12.2022 · 45. sıra
vicilantist
14.12.2022 12:18 ~ 12:19