(bkz: ya ne olacağıdı?)
lan daha dün görmedik mi suriyeli mi afgan mı ne olduğu belli olmayan bir oç, bir kıza asansörde tecavüz etmeye çalıştı. sınırımız yol geçen hanına dönmüş, bu adamlar kaçak girdikleri ülkemde yarın bir gün vatandaşlık alacak bir şekilde.
bakın biz türkler bile avrupa için eğreti duruyoruz. aydınlık kesimden bahsetmiyorum, genelden bahsediyorum. "türk" olarak avrupa'daki imajımız berbatken bir de 5 sene sonra vatandaşlık alacak olan deve sidiği içen, duvardaki deliğe bile hallenen ortadoğu artıkları ile dolu olan ülkeme vize serbestisi tanıyacak avrupa he?
elin avrupalısı, kadınının/çocuğunun sokakta rahatça gezme hakkını elinden alır mı? hiç sanmıyorum.
16.12.2021 · 27. sıra
tecpatl ixcuahua
15.12.2021 02:39 ~ 03:00