kabil, amerikalılar çıktığı an düştü zaten.
taliban'a katılmayan afganları o yüzden türkiye'ye gönderdiler.
göndermeye de devam edecekler.
sınırımızda olmayan bir savaştan bile zararı gören biz olduk.
dış politika cumhuriyet tarihinde hiç bu kadar başarısız yönetilmemişti.
16.08.2021 · 3. sıra
night king forever
15.08.2021 01:37