öncelikle şuraya 2015 seçimleri fikirtepe mahallesi sonuçlarını bırakıyorum.
60 ve 70'li yıllarda köylerinden istanbul'a gelip gördüğü ilk yere gecekonduyu diken bu insanlar.yıllarca evimizi elimizden alacaklar mı diye endişe içinde yaşayan insanlar yine bunlar.seçim zamanı ellerine imar verilen ama bunun karşılığında ampule oy vermeyi ağzı sulanarak kabul edenler yine bunlar.önlerine sunulan ilk teklifte "zengin olduk,hülooo!!" nidalarıyla,bir oy karşılığında babasının malıymış gibi konduğu yeri satmaya kalkan şark kurnazları yine bu insanlar.her seçimde gavura vurur gibi akp'ye oy basıp konvoy konvoy gezenler yine bunlar.şimdi kalkıp "devlet bize bakmıyir,ühü ühü,evlerimiz elimizden gitti,ühü ühü" diye ağlayan yine bunlar.
gram üzülmedim halinize.sizin gibiler evde taş kaynatmadan durumun vehametini anlayamazlar.bu ülkedeki cahil kesimin de aydınlanması anca bu yolla sağlanır.dibi görmeden kurtuluşa ulaşamayacağız bu kafadaki insanlarla,onlar ancak ve ancak bu dilden anlarlar.
26.08.2021 · 31. sıra
melancholyik adam
25.08.2021 01:05 ~ 01:30