fenerbahçe'nin son çeyrek 34 sayı attığı maç.
o değil de üçüncü çeyreğin sonuna iki dakika kala bir an vardı, bildiğin epikti. kuban 7 sayı öndeyken tribünlerden alkış ve bağırma sesi yükseldi bir anda, murat murathanoğlu datome ve vesely oyuna giriyor dedi. yeminle kıskandım o anı. resmen spartacus ve crixus aynı anda arenaya çıkıyor gibi davrandılar. güven dediğin böyle bir şey.
bu arada bartzokas harika çözmüş fener'i. fenerbahçe'nin içerden dışarı açılan savunmayı tercih etmesini şimdiye kadar onlar kadar iyi değerlendiren olmamıştı ama karşındaki adam obradoviç olunca bazen yapacak bir şey olmuyor.
15.01.2016 · 19. sıra
cepsiz kanguru
14.01.2016 23:03 ~ 23:10