bir gs'li olarak götümle güldüğüm durumdur. herkeste gülsün buna... acı ama böyle yani kusura bakmayın.
her sene aynı nane ya. ulan efendi efendi pusuda beklemeyi öğrenemedik hala. bırakın artık bu gereksiz hevesleri.
15.04.2019 · 11. sıra
mozambik asilliyim
14.04.2019 00:29 ~ 00:31