Sık geçen başlıklar

14 mayıs'ta bunlara öyle çakalım ki 2

ekşi'de gör
gün içinde eminönü’nde yapılan anketi gördükten sonra açıkçası “muhalefetin eline verelim” dese de bir şey değişmez kanaatindeyim. e yani muhalif kesime sürtük demişti zamanında bir şey oldu mu, olmadı.

ülkenin basireti bağlanmış, şahsımın temsil ettiği kesim zaten böyle şeylere takılmaz, biz kendi kendimize seviyesiz de bulsak zaten seçmenin kayda değer bir kısmının ‘seviye’ diye bir kriteri yok.
bunlar dediği de türk milleti. tarihe not düşülsün diyeceğim ama, defterde sayfa kalmadı.