Sık geçen başlıklar

14 mayıs gecesi sokağa çıkmıyoruz kampanyası 2

ekşi'de gör
desteklemediğim kampanya.

endişeleri anlıyorum, bazı şerefsizlerin provokasyon yapma ihtimalinden çekiniyorsunuz ama oyumuzu sandığa atmakla görevimiz bitmiyor, oyumuza sahip de çıkmalıyız.

eğer bir manimiz yoksa saat 17:00'dan itibaren sayımı izlemek ve her oyun doğru bir şekilde tutanaklara kaydedildiğinden emin olmak için oy kullandığımız sandıkların başında olalım. öyle "nasılsa partilerin ve stk'ların görevlendirdiği insanlar vardır" deyip geçmeyelim, ne kadar kalabalık olursak provokatörlerin işini o kadar zorlaştırmış oluruz.

sayım anında neler yaşanabileceğini bilemeyiz, o yüzden oyları kullanıp eve dağılmayalım; sayım sırasında da sandık başında olalım.
kaybedeceğini anlayan ve 15 temmuz gibi ortalığı yangın yerine çevirmek isteyenlere karşı başlatılmış kampanyadır. ayağı takunyalı çember sakallıların hiçbir şeyden habersiz askerliğini yapan çocukların boğazını nasıl kestiğini unutmayın.

sokağa çıkmayın! sokağa çıkmak isteyeni de çıkartmayın.

sevinmek için sokağa dökülmeye ihtiyacınız yok.