Sık geçen başlıklar

14 mayıs 2023 seçim hezimetinin asıl sorumlusu 1

ekşi'de gör
sizsiniz arkadaşlar. o kadar kibirlisiniz ki bu gerçeği bile göremiyorsunuz.

2 ay önce deprem söylemleri sebebiyle kahraman ilan ettiğiniz, sonra kılıçdaroğlu lehine çekilmesi için linç ettiğiniz, şimdiyse haksızlık etmişiz haklıymış aslında dediğiniz inceyi 2018'de ilk turda cumhurbaşkanı yapan da sizdiniz.

en demokratik hakkı olan seçilmeyi kullanan ogan'ı günlerdir linç etmiştiniz kılıçdaroğlu lehine çekil diye. halbuki size uyup çekilse şu an erdoğan'ın zaferi vardı.

anlık gaza gelip ufak tefek şeylerle oyumu vermeyeceğim değiştirdim diyerek herkesi de kendiniz gibi anlık rüzgarlara kapılıyor sanıyorsunuz.

aksi görüşleri görünce hemen aktroll diye insanları yaftaliyorsunuz.

sosyal medyada (bilhassa burada ve twitter'da) sizin gibi düşünmeyen herkese yaptığınız zorbalıklardan dolayı o kadar itici duruyorsunuz ki ama bir adım geri atıp kendinize bakmak gelmiyor aklınıza.

kılıçdaroğlu lehine açıklama yapan sanatçılar olunca sanatçı tabi konuşacak diyenler, erdoğan'a destek açıklaması yapan olunca linç ediyor. mesut özil'e günlerdir yapılan lincin, olaylara tarafsiz bakanların gözünde nasıl gözüktigunu göremiyorsunuz. aldığınız etkileşimler sizi sarhoş ediyor çünkü.

yaşlı kadının biri akp'li bir kadına küfür hakaret edince sosyal medyada kahraman oldu. "öz ninem hahaha" tivitleri etkileşim rekoru kırdı. bir bilseniz karşıdan nasıl gözüktigunuzu.

ben söyleyeyim nasıl gozuktugunuzu... daha iktidar olmadığında bile böyle zorbalık yapanlar kendileri gibi düşünmeyen herkesi linç edenler acaba iktidar olduklarında neler yapacak endişesi. ötekilestirmekten nefret dilinden biktigini söyleyip aynısını yapıyorsunuz. sizin gibi düşünmeyen kimseye tahammülunuz yok. homojen bir çevre yaratıp sanıyorsunuz ki herkes sizin gibi düşünüyor düşünmek zorunda. kendi yaptığınız esprilere kendiniz gülüyor, yaptığınız zorbalıklara alkış tutuyor, kendiniz çalıp kendiniz oynuyorsunuz.

her seçim aynı şeyleri yapıp farklı sonuçlar beklemekten bikmadiniz mi? bu işlerin sosyal medyadaki gibi yürümedigini öğrenmeniz için daha kaç seçim kaybetmeniz gerekiyor? ciddi soruyorum, tahmini olarak hangi seçimden sonra akıllanirsiniz?