"oynamak istemedikleri için sallıyorlar mı?" demiş bi gerizekalı;
ulan lig bu şekilde tescil edilse beşiktaşın kazancı ne olabilir? şampiyon olamayacağı %98 olan bi takımın, şuan 5. olarak tescil edilmesi için uğraşması, ananın a.ına mı girmek istemesi?
15.05.2020 · 5. sıra
2x3
14.05.2020 13:17