buca gibi kalabalık bir ilçe'nin, üç gün boyunca yaşayacağı " anlık " su kesintisi.
bilmem ne borusunda 2 metre 20 cm delik açıldığından ötürü, 3 gün boyunca " bütün " ilçeye su verilmeyecekmiş.
arkadaşın sorduğu soruya katılmakla beraber, bu 3 gün boyunca buca çıkışlı hiçbir eshot'a, izban'a binmemenizi şimdiden tavsiye ediyorum.
bu sıcakta susuz kalan insanlanlarımız, pek neşeli kokular saçmayacaktır sizlere.
sonra, vay efendim bu bucalılar pis
vay efendim bunlar deodorant nedir bilmezler
vay allahın bucalıları demeyin.
suyumuz yok.
16.05.2017 · 32. sıra
ot yiyen panda
15.05.2017 08:08