maliye bakanı mehmet şimşek'in iş dünyasıyla buluşmasında yaptığı açıklamalardır.
--- spoiler ---
ben anlamıyorum ki niye hala döviz veya altın alıyor bu millet? açıkça da söyledik tl değerlenecek diye
--- spoiler ---
aslında mehmet şimşek akıllı adamdır. ekonominin en önemli unsurunun da “güven” olduğunu iyi bilir.
demek ki halk; hükümetin ekonomik programına güvenmiyor amk. bunda anlamayacak ne var?
merkez bankasının m3 para arzı grafiğini herkes görüyor. hem faizlerin hem de para arzının arttığı inanılmaz bir dönemden geçiyoruz. yani hem durmadan para basıyorsunuz hem de bastığınız paraya %45 faiz veriyorsunuz. yetmiyor bir de bu millet neden tl’ye güvenmiyor diye soru soruyorsunuz.
kaynak
15.03.2024 · 6. sıra
deadgodinme
14.03.2024 12:07 ~ 13:54