Sık geçen başlıklar

14 şubat 2021 13 vatandaşımızın şehit olması 1

ekşi'de gör
başlıkta belirli aralıklarla 'burada pkk'yı övenler..' vs gibi başlayan lanetlemeler var. sayfa sayfa aradım da hiç terörüü öven bir yazı görmedim

acaba '13 asker/polise neden sivil deniliyor' 'rehinelerin öldürülmesi nasıl başarılı oluyor' '6 yıldır rehinemiz var haberimiz yok' gibi söylemlere mi terör övülüyor deniliyor acaba biri aydınlatabilir mi?

yani üzülmek, kahrolmak bir yana eş zamanlı olarak yanlış görülünce söylenmemeli mi? teröre karşı bir arada ve dik durucaz diye yanlışa göz mü yumulmalı