Sık geçen başlıklar

13.06.2015 türk askeri ile ışid'in karşılaşması 1

ekşi'de gör
iki fotoğraf göstereceğim sadece.

biri şu : http://i.imgur.com/qxut3po.jpg

çocuk beni sınırdan içeri alın, ışid geliyor diye ağlıyor neredeyse gözleriyle.

diğeri de şu : http://i.imgur.com/vm6fwiv.jpg

bari şu çocuğu alın diyor hareketiyle.

içeri almıyoruz kimseyi, su sıkıp, ateş açıyoruz üstlerine. öteki tarafta ışid sıralanmış, sınır çizgisine gelip hepsini tıpış tıpış geri göndertiyorlar, besbelli topluca öldürecekler hepsini. götürürken de şöyle sırıtıyor bizim tarafa : http://i.imgur.com/hfgjpmv.jpg

biz de hiç bir şey yapmıyoruz. almıyoruz içeri.

bu insanlık suçu. sana şiddetten kaçarak sığınan bir insana kapını nasıl kapatabilirsin ki?

insan olmayı ne ara unuttuk?

edit : şu fotoğrafı da entry girdikten sonra gördüm http://i.imgur.com/ztzb22e.jpg . bu kız çocuk da gözleriyle insan olmayı ne ara unuttunuz diye sormuş nerdeyse...

(bkz: srebrenica soykırımı)