Sık geçen başlıklar

13 mayıs 2021 türkiye'nin turizm reklamı 1

ekşi'de gör
reklam linki

go turkiye hesabından atılan, "sizinle temas edecek herkesi aşıladık" temalı aşağılık reklamdır.

sömürgecinin dilinde hazırlanan reklamda, sömürge tebaasının efendilerine hastalık bulaştırmadan hizmet edeceği garantisinin verildiğini görüyoruz.

kuduz aşısı yapılan köpekler gibi kulaklarına küpe de takacak mısınız aşılanan turizm çalışanlarının? içleri rahat etsin efendilerimizin nihayetinde.

sizin milliyetçiliğinize tüküreyim ben, türklüğü iki paralık ettiniz.

edit: köpeklerin küpeleri gibi maskelerde "enjoy i'm vaccinated(keyfinize bakın, aşılıyım)" yazıyormuş, şimdi dikkat ettim. üç beş kuruş için köpek diye vatandaşını satıyor devlet.