şu olay japonya'da olsaydı nissan ceosu harikiri yapar kendini öldürürdü.
rezalet puanım 10/10
gürses opel diye bir rezalet vardı. sonunda opel bayiliği almıştı. nissan bu adamlardan isimlerini alır. marka algısını sikmişler resmen.
15.05.2020 · 35. sıra
sincabimezelden
14.05.2020 11:00