sanırım eğitim amaçlı bir seyahat.
çünkü diğer adaylar ; (bkz: jürgen habermas) ,(bkz: karl popper), (bkz: foucault), (bkz: freud) ve (bkz: daron acemoglu)'ndan , (bkz: kuantum)dan, (bkz: endüstri 4.0) dan falan bahsediyorlar.
danışmanları ''başganım bu seçim, diğerler seçimler gibi bağırarak, söverek olmayacak, gel bi erasmus tadında 3 günlük eğitime girelim''
demiş olabilir.
edit: mesajlara boğan akp'li kardeşlerime sesleniyorum.eğitim almak kötü değil. sizin kulağınıza eğitim,erasmus kötü şeyler gibi gelebilir ama değil. mesela siz de deneyebilirsiniz.açın 1-2 kitap okuyun. hayat görüşünüz,hocalarınıza sorduğunuz ''kimle ilişkiye girsem haramdır,kimle girsem helaldir'' sorularından öteye geçsin.
09.05.2018 · 43. sıra
ben ne bilicem oolum buzugun bilir
08.05.2018 09:25 ~ 11:57