skor 2-2 iken alanyaspor tribünleri "üç! üç!" diye tezahürat yapıyordu. işte o an ms 2 kasa bastım.
hiçbir anadolu takımı yoktur ki evinde büyük takıma karşı üç üç diye bağırıp da gol yemesin.
14.03.2022 · 4. sıra
hacihocaoglu
13.03.2022 20:59