şu yeşil kartın uygulama şekli çok saçma. top bloktan dışarı çıkıyor, oyuncunun hiç sesi çıkmıyor, bizim koç challenge isteyince rakip oyuncu "tamam tamam benden çıktı" diyor. hakem de oyuncuya aa bravo büyük fair-play örneği diye yeşil kart gösteriyor.
e zaten challenge olunca görüntülü değerlendirmede kabak gibi görünecek blok teması olduğu. marifet challenge olmadan söylemekte temas var diye. bu şekilde challenge sonrası söylenenlere ödül verilmemeli.
14.06.2024 · 26. sıra
pispinti
13.06.2024 15:52