nasıl bir döneme denk geldik biz?
sadece elektrik ve yakıtı sübvanse edip, enerji sirketlerinin devleti sömürmesi engellense ya da avrupa'nın aldığı fiyata doğalgaz alabilseydik. bugun tek kaleme zam gelmeyecekti.
istanbul'daki top 5 kentsel dönüşümü ben yaptım bizzat. bu projenin her şeyi masal. çünkü bahsettiğim kentsel dönüşüm projelerinin tamamı bitti ama sonuç fiyasko
10 milyon kim olduğu belli olmayan insanı istanbul'a yığarsan bugün bağcılar da bodrum katında mahzene asgari ücret isterler.
allah belamızı vermiş uzun uzun yazmaya gerek dahi görmüyorum.
15.09.2022 · 9. sıra
aureolus
14.09.2022 00:02