top yuvarlaktır, yenersin yenilirsin, olabilir böyle şeyler. bir fenerli olarak bunu söylüyorum.
gs çok kötü de oynamadı, maçı kazanma ihtimali giresun’a göre çok daha fazlaydı, bir anlık bireysel hata maçı kaybetmesine sebebiyet verdi.
ama okan burukun daha 2. hafta basın toplantısının yarısından çoğunu hakeme ayırması..ehhh be birader ne yaptı hakem, rakibin ofsayttan golünü mü verdi, dışarda olan pozisyona içerde diye rakibe penaltı mı çaldı, aut olan pozisyona korner verdi de o korner gol mü oldu...vs vs
ayıp yani hakem gayet hakkaniyetli maç yönetti ki zaten maçta öyle büyük tartışma yaratacak pozisyon da olmadı. ayıptır.
15.08.2022 · 1. sıra
parayoksamaldayok
14.08.2022 01:28