kusura bakmayın da şu an tam anlamıyla “fenerbahçelileşme” yaşıyorsunuz.
adamlar bizi eledi mi ? eledi. bizden daha üst bir ligde mi devam ediyor ? evet. biz hep ne söylüyoruz ? “man city'e ezilmen için bile öncelikle man city ile oynayabiliyor olman lazım.
bir fenerbahçelinin galatasaray bayern'e yenildi diye dalga geçmesi nasıl bir eziklikse bu da ona benzer.
kopenhag takımı bizim çeyreğimiz bütçeyle bayernli manu'lu gs'li gruptan çıktı. bugün de en iyi bildikleri şeyi yapıp kontratak şansı kovalıyorlar.
saygı duymayı bilmemiz lazım.
15.02.2024 · 34. sıra
benimadimmesmecon
13.02.2024 23:46 ~ 23:48