trabzonspor takımını ve yönetimini tebrik ederim. şampiyonluklarını kutlarım, bir fenerbahçeli olarak gram üzülmüyorum. geçen sene visca ve bakasetas yerine bitmiş mesut'u ve büyük balon irfan can'ı alan ali koç ve yönetimine, bu transferleri büyük transfer olarak gören taraftara ise diyecek lafım kalmadı artık. 3 büyükler böyle saçma sapan işler yapacaklarına trabzonspor'a bakıp feyzalsınlar. beceremiyorlarsa da siktirip gitsinler.
sizi de tebrik ederim trabzonsporlu arkadaşlar.
14.02.2022 · 3. sıra
karloff
13.02.2022 20:38