bence en büyük hakaret; doların 8,10 tl olmasına ve milletin fakirleşmesine duyarsız kalan iktidarın 128 milyar dolar nerede sorusunu soranlara vatan haini muamelesi yapması. çünkü bu soruyu soran paranın esas sahibi; "türk milleti". babanın parası nerede diye sormuyoruz, bizim paramız nerede diye soruyoruz.
hem kazandığım paranın yarısını vergi olarak vereceğim hem de bu para nereye harcandı, nereye gitti diye sorduğumda vatan haini ilan edileceğim. ne iyiymiş ya...
21.04.2021 · 45. sıra
teryxx
20.04.2021 08:30 ~ 08:51