turist gelsin diye devlet dusuk fiyati tesvik eder, daha az vergi alir diyen cahiller var. bu is avrupada tam tersidir. ornegin italyada devlet turistlerden her gece icin 10 euro konaklama vergisi alir. diger ulkelerde de konaklama vergisi var turistler icin. yani yabanci turistler her zaman yerli turistten daha fazla vergi oder. turizmci oldugunu iddia edip antalyadaki zorbaligi savunan dangalaklar avrupada bir otelde kalmamis galiba.
Sık geçen başlıklar
120 euroluk milliyet farkı 2
ekşi'de görçok çok önemli ultra önemli edit : bu uygulama baya baya uzun zamandır yapılıyormuş. bir türk olarak kendi toprağında ki otellere gelmeni kimse istemiyor. antalyada ki en güzel sahilleri parselleyip bizi kendi vatanımızda öksüz bırakmak bu otelciler ve işbirlikçileri için hiç sorun değilmiş.
sorsan hepsi milli ve yerli olan bir otelin daha uygulamasını belgesi ile ekliyorum.
https://twitter.com/…?t=i-nj4fxzchdzpjahkmtv-a&s=19
noktasına virgülüne dokunmadan aşağıda paylaştım.
haberi okuyunca şaka sanıyorsun ama adam belgesine kadar paylaşmış. çok merak ediyorum da bir millet daha fazla nasıl aşağılanabilir ?
sözde en milliyetçiler tarafından düşürüldüğümüz durum içler acısı. zaten dışarda 10. sınıf insan muamelesi gören türkler, kendi topraklarında bile aşağlanmaya devam ediyor. ama sorsan milli ve yerliyiz.
edit : arkadaşlar şöyle bi açıklama geldi (bkz: #163893973)
edit2 : limak bir açıklama yayınlamış. https://www.instagram.com/…gsh=mw9lm3hsd3zkogxiyq==
edit 3 : doğtaş her zamanki gibi. hiç bir şikayeti ciddiye almamaya devam. tekrar uyarıyorum arkadaşlar. doğtaş pişmanlıktır.
edit4: kültür bakanlığı açıklama yapmış. https://twitter.com/…?t=eu9nb5iddjxxrhkecn8qsg&s=19
bir “kendi öz yurdumda ben miyim garip?” hikayesi…
antalya’daki limak lara hotel’e daha ucuz olduğu için ingiliz web sitesi üzerinden rezervasyon yapan bir vatandaş, otele gittiğinde büyük bir şok yaşadı.
şahsın türk olduğu görülünce ek 120 euro istendi ve itiraz etmesi üzerine otelden kovuldu.
o an başka otel bulamayacağı için ücreti ödemek zorunda kalan vatandaşa verilen fişte yazan, “milliyet farkından dolayı tahsil edilmiştir” ibaresi dikkat çekti.
https://twitter.com/…?t=h_7tszud_-73tvuwtp2wwa&s=19
görsel
görsel
edit : canlar şu başlığa bir el atsanıza yüzümüz gülsün
(bkz: #163681181)
sorsan hepsi milli ve yerli olan bir otelin daha uygulamasını belgesi ile ekliyorum.
https://twitter.com/…?t=i-nj4fxzchdzpjahkmtv-a&s=19
noktasına virgülüne dokunmadan aşağıda paylaştım.
haberi okuyunca şaka sanıyorsun ama adam belgesine kadar paylaşmış. çok merak ediyorum da bir millet daha fazla nasıl aşağılanabilir ?
sözde en milliyetçiler tarafından düşürüldüğümüz durum içler acısı. zaten dışarda 10. sınıf insan muamelesi gören türkler, kendi topraklarında bile aşağlanmaya devam ediyor. ama sorsan milli ve yerliyiz.
edit : arkadaşlar şöyle bi açıklama geldi (bkz: #163893973)
edit2 : limak bir açıklama yayınlamış. https://www.instagram.com/…gsh=mw9lm3hsd3zkogxiyq==
edit 3 : doğtaş her zamanki gibi. hiç bir şikayeti ciddiye almamaya devam. tekrar uyarıyorum arkadaşlar. doğtaş pişmanlıktır.
edit4: kültür bakanlığı açıklama yapmış. https://twitter.com/…?t=eu9nb5iddjxxrhkecn8qsg&s=19
bir “kendi öz yurdumda ben miyim garip?” hikayesi…
antalya’daki limak lara hotel’e daha ucuz olduğu için ingiliz web sitesi üzerinden rezervasyon yapan bir vatandaş, otele gittiğinde büyük bir şok yaşadı.
şahsın türk olduğu görülünce ek 120 euro istendi ve itiraz etmesi üzerine otelden kovuldu.
o an başka otel bulamayacağı için ücreti ödemek zorunda kalan vatandaşa verilen fişte yazan, “milliyet farkından dolayı tahsil edilmiştir” ibaresi dikkat çekti.
https://twitter.com/…?t=h_7tszud_-73tvuwtp2wwa&s=19
görsel
görsel
edit : canlar şu başlığa bir el atsanıza yüzümüz gülsün
(bkz: #163681181)