akpli kafasını anlamamı sağlamış yazıdır.
demek ki bunlar her gün bunu yaşıyor.
burada sözde eleştiri olarak yazdığı her şeyi daha da üstten bakan bir tavırla, hiçbir sorumluluk duymayarak ve ülke babasının malıymış gibi taptığı sahte sultan yapıyor.
atladığı şey, yukarıda yazdığı "rüya" yarın gerçek olsa, o gider kılıçdaroğlu'nu yalar, artık ne kadar kaldıysa sosyal statüsünü, "itibarını", her şeyden önce hayat standardını korur. biz yine muhalif oluruz..
13.04.2023 · 33. sıra
sciguy
12.04.2023 10:59